تازه‌های تبلیغاتی, راهنمای خرید

هدایای تبلیغاتی موثر بخش 3زمان مطالعه: 5 دقیقه

promotional gifts eivanak Copy

هدایای تبلیغاتی موثر ابزاری مفید در تبلیغات و بازاریابی شرکت‌ها و برندها هستند. این هدایا می‌توانند شامل محصولاتی با نشان تجاری شرکت، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس‌های تبلیغاتی، کالاهای الکترونیکی و غیره باشند.

 

استفاده از هدایای تبلیغاتی به دو دلیل مهم است. اولاً، این هدایا به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی بسیار مؤثر هستند. دوماً، هدایای تبلیغاتی به عنوان یک راه برای افزایش شناخت برند و افزایش فروش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

هدایای تبلیغاتی برای شرکت‌ها و برندها به دو صورت مختلف عمل می‌کنند. در صورت استفاده صحیح از آن‌ها، می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر واقع شوند. اما در صورت استفاده نادرست، ممکن است به جای کمک به رشد کسب و کار، برای آن ضرر بیشتری برای برند ایجاد کنند.

 

برای استفاده صحیح از هدایای تبلیغاتی، باید به چند نکته توجه کرد. اولاً، هدیه‌ها باید با نام و نشان تجاری شرکت سفارش دهنده چاپ شوند. این کار به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برند خود را به خوبی معرفی کنند و در ذهن مشتریان خود جا بگذارند.

 

ثانیاً، هدایای تبلیغاتی باید با توجه به مخاطبان مناسب انتخاب شوند. برای مثال، اگر شما یک شرکت لوازم آرایشی دارید، بهتر است که هدایای تبلیغاتی خود را به زنان ارائه دهید. به همین ترتیب، اگر شما یک شرکت الکترونیکی هستید، بهتر است که هدایای تبلیغاتی خود را به مردان ارائه دهید.

 

سوماً، باید به اندازه‌ای از هدایای تبلیغاتی استفاده کرد که مشتریان شما آن‌ها را قابل قبول بدانند. اگر شما به مشتریان خود هدایای بسیار گران قیمت ارائه دهید، ممکن است این هدایا به جای کمک به رشد کسب و کار شما، برای آن ضرر بیشتری ایجاد کنند.

 

به طور کلی، هدایای تبلیغاتی یک ابزار موثر در تبلیغات و بازاریابی شرکت‌ها و برندها هستند. با استفاده صحیح از این هدایا، شما می‌توانید برند خود را به خوبی معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.

هدایای تبلیغاتی موثر و خاص:

وقتی شما به عنوان یه کسب و کار به مشتریانتان 1 هدیه‌ی تبلیغاتی می‌دهید 2 پیام مهم در آن نهفته است.

نکته‌ی اول این که شما و کسب و کارتان پایدار و قدرتمند هستید .

نکته‌ی دوم این که با وجود همه‌ی شرایط داخلی و جهانی  توجه ویژه و هوشمندانه به مشتریان خود دارید.

یک هدیه‌ی تبلیغاتی خاص می‌تواند به جز جنبه تبلیغاتی آن ، توجه خاص شما به مشتری را نشان دهد و می‌تواند تاثیر به سزایی در تجدید ارتباطات کاری و حتی شروع ارتباطات تازه را ایجاد کند. لازمه‌ی این کار وجود فکر و استراتژی تبلیغاتی مناسب و تحلیل زمانی مناسب است.

هدایای تبلیغات فصلی:

تبلیغات فصلی به طور کلی در هر فصل سال با توجه به نیاز مخاطب می‌توان برنامه ریزی ویژه‌ای برای هدایای تبلیغاتی نمود. به عنوان مثال برای شب عید و ایام نوروز از جمله‌ی بهترین هدایای تبلیغاتی تقویم رومیزی و سررسید پیشنهاد می‌شود. که با توجه به بودجه و و شکل و شمایل آنها ، شرکت‌ها می‌توانند به خوبی محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

ما در کانون تبلیغاتی ایوانک سعی می‌کنیم بهترین انواع هدایای تبلیغاتی ویژه‌ی نوروز را به ما پیشنهاد دهیم و در سایر ایام سال نیز یکی دیگر از پیشنهادات جذاب ما برای شما به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی کیف و انواع مختلف آن است .که ما سعی کرده‌ایم  در کانون ایوانک اشکال متنوع و به روز کیف را با قیمتهای بسیار مناسب تولید و عرضه نماییم.

ما در کانون تبلیغاتی ایوانک امکان ارسال به شهرهای مختلف ایران را فراهم نموده ایم.

‎انتخاب هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب :

پس از آن که شما تصمیم گرفتید به مشتریان وفادار خود هدیه‌ی تبلیغاتی تقدیم کنید شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب است ؟

ما به عنوان مجموعه‌ای که سالیان دراز در این زمینه فعالیت داشته‌ایم این راهنمایی را به شما ارائه می‌دهیم .

برای انتخاب هدیه‌ی تبلیغاتی مناسب ابتدا  چند سوال از خود بپرسید .

  1. 1.به چه تعداد از مشتریان خود این هدیه‌ی را این هدیه را تقدیم خواهم کرد؟( تیراژ)
  2.  2 .چقدر زمان برای آماده سازی هدیه‌ی تبلیغاتی خود داریم؟
  3. چقدر قصد انجام هزینه برای این هدیه‌ی تبلیغاتی دارم؟
  4. در چه بازه‌ی زمانی قصد تولید این هدیه‌ی تبلیغاتی رو دارم؟
  5. ‎مخاطبین من در چه بازی سنی قرار دارد؟

انتخاب هدایای تبلیغاتی موثر بر اساس بازه قیمت

هدایای تبلیغاتی از 20 هزار تومان تا 100 هزار تومان (هر عدد)

تقویم رومیزی:

‎ به طور کلی تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه‌ی تبلیغاتی موثر می‌تواند برای مدت 1 سال روی میز افراد مختلف در خانه و یا دفاتر اداری مورد استفاده قرار گیرد. با این بودجه میتوانیم یک تقویم رومیزی شیک با پایه‌ی سلفون و یا چوبی تهیه نماییم که حتی صفحات اختصاصی داشته باشد . درزیر تصاویر تعدادی از این مدل‌ها قابل مشاهده است.

 زمان لازم برای چاپ تقویم رومیزی معمولا بین 7 تا 14 روزاست.
حداقل تیراژ تقویم رومیزی اختصاصی به این معنا که در همه‌ی صفحات تقویم بتوانیم اطلاعات شرکت مورد نظر را درج نماییم 500 عدد می‌باشد.

اگر می‌خواهیم سفارش کمتر از 500 عدد داشته باشیم بایستی از فرم‌های عمومی استفاده کنیم که در این صورت فقط می‌توانیم از پلاک با حک  لیزر و یا چاپ تامپو و سیلک روی  پایه‌ی آن استفاده کنیم.

نکته زمانی که 1 تقویم رومیزی را به صورت اختصاصی چاپ می‌کنیم نیازی به چاپ روی پایه نداریم چرا که در همه‌ی صفحات تقویم اطلاعات شرکت قید شده است.

سررسید:

سررسید اختصاصی با جلد سلفون یکی دیگر از پیشنهادات ما برای این بازه قیمت است.که این سررسید میتواند وزیری و یا اروپایی باشد.

حداقل تیراز برای سررسید اختصاصی 500 عدد میباشد. در سررسید اختصاصی امکان اضافه کردن لت داخلی گلاسه وجود دارد.همچنین میتوانیم ترام هم در تک تک صفحات داشته باشیم.
زمان اماده سازی سررسید حدود 20 روز میباشد.

کیف برزنتی:

یکی دیگر از پیشنهادات ما در این بازه قیمتی کیف برزنتی است. ما درکانون ایوانک جدیدترین مدلهای کیف برزنتی جودان و ملانژ که قیمت بسیار مناسبی دارند و بعنوان هدیه تبلیغاتی موثر در همایشهای مختلف کاربرد دارند را تولید کرده ایم.

حداقل تیراژ تولید کیف برزنتی 200 عدد میباشد.اگر میخواهید تعداد کمتری سفارش دهید بایستی از کارهای موجود در انبار انتخاب نمایید.
زمان اماده سازی 200عدد کیف برزنتی حدود دو هفته است.

 

.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *